هدیه خدا

هفته 6

1391/5/25 16:44
نویسنده : مهرناز
302 بازدید
اشتراک گذاری
امروز سومین روزیه که فهمیدم تو رو باردارم. درست ۱ روز بعد از تولدم. الان توی ماه رمضونیم..تقریبا نزدیک عید فطر..خدا امسال بهترین عیدی رو به من داده. هم کادوی تولدم و هم عیدیم...

 

از خدا به خاطر این محبتش خیلی ممنونم..

خیلی دلم می خواد دختر باشی و اسمت و نیوشا بذارم. اما هرچی که باشی فرقی واسه من نداره فقط سالم و صالح باشی..اگه پسر بودی اسمت شایان میشه ایشالا...

دلم می خواد تمام وقایع رو واست اینجا ثبت کنم تا بعدها بدونی که چقدر دنیام رو قشنگ تر کردی..

فکر کنم این وبلاگ واست بهترین یادگاری از من باشه..

الان ۴۲ روزه هستی یعنی ۶ هفته..قد یه عدس!!! اما به زودی زود یه انسان کامل میشی..

دیروز رفتیم دکتر..واسم آزمایش نوشت. فردا میرم انجام میدم و عصر نشون دکتر میدم..

هنوز یکم سردرگمم...یه حالت عجیبیه..

اما می دونم خیلی دوستت دارم..

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به هدیه خدا می باشد